رئیس جمهور در واکنش به واکنش ‌به اهانت به قرآن گفت:‌ اهانت به قرآن قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریحه‌‌دار شده است.
رئیس جمهور در واکنش به واکنش ‌به اهانت به قرآن گفت:‌ اهانت به قرآن قلب تمام ادیان، مسلمانان، جوامع اسلامی‌جریحه‌دار شد. تمام صاحبان مکاتب الهی‌ ‌از این موضوع قلوبشان جریحه‌‌دار شده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۲۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که صبح امروز برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق استان کرمان به بم سفر کرده بود پس از بازدید از خط انتقال خلیج فارس به این استان، در نماز جمعه رفسنجان حضور یافت.

قبل از حضور رئیس‌جمهور صف مسئولان در محل برگزاری نماز از صف مردم با نرده‌های آهنی جدا شده بود که پس از حضور رئیس‌جمهور در نماز جمعه رفسنجان و با دستور آیت‌الله رئیسی نرده‌های آهنی بین مردم و مسئولان برداشته شد تا رئیس جمهور بدون واسطه بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.

وی در جمع نمازگزاران اظهار داشت: نخستین سفر تبلیغی من به این شهر بوده و ایام محرم در این شهر حضور یافتم.

رئیس جمهور باز گرامیداشت یاد و خاطره ائمه جمعه سابق این شهرستان به ویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: به شهدا و دلاوران این منطقه افتخار می‌کنیم که توانستند از حراست این نظام دفاع کنند.

رئیسی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران جمعه شهر رفسنجان تصریح کرد: این سفر کاری نبود برای سرزدن به پروژه های صنعت آب و برق حضور یافتیم و در سفر استانی حتما به تمام شهرها سفر خواهم کرد.

وی با اشاره به تنش آبی در حدود 10 هزار روستا در سطح کشور خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا دو سال آینده تنش آبی 7 هزار روستا برطرف شده و با مدیران جهادی حتما این کار اجرایی خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به خط انتقال خلیج فارس به کرمان خاطرنشان کرد: نیمی از مسیر تاکنون عملیات لوله گذاری انجام شده است و انشالله در مدت تعیین شده پروژه اجرایی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان هتک حرمت قرآن را محکوم کرد و اظهار داشت: به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده اهانت می کنند و نه فقط 2 میلیارد مسلمان بلکه پیروان تمامی ادیان الهی، آسمانی و ابراهیمی قلوبشان جریحه‌دار شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه‌دار شده است، اضافه کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما،توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

‌رئیسی با بیان اینکه جوانان بدانند آنان که مدعی آزادی بیان هستند، چطور استبدادی، استکباری و با روحیه تفرعن مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می دهند؛ آیا این قابل گذشت است؟، افزود: جوانان بشناسند اینها دروغ می‌گویند و طرفدار آزادی بیان، قلم و عقیده نیستند؛ بلکه با آزادی مخالفند و می خواهند استبداد خود را با تابلوی آزادی بیان به بشریت تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه قرآن جلوه آزادی است و به بشریت آزادی می‌آموزد، خاطرنشان کرد: ‌اینان که این اهانت‌ها را به مقدسات انجام می‌دهند، با آزادی مخالفند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها